Re: Ikony bez podpisów

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 13:23:29 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Piciu*, która zaskrzeczała:
> Otóż wprowadzając znak Alt0160 moge zmienić nazwę tylko ikonki Mój
> komputer, Otoczenia sieciowego i Moich dokumentów i to bez żadnych
> dodatkowych spacji! - dziwne.
> Ale za to każda inna ikonka (jakieś tam skróty) nie dają się, dojechałem
> do dziesięciu spacji i za każdym razem mam komunikat o tym że plik o
> podanej nazwie juz istnieje. O co chodzi?

Ale możesz wpisać dwa, trzy itd. znaki Alt+0160. Można taki znak wziąć
do bufora (CTRL+C) i kopiować (CTRL+V), żeby było szybciej. Dziesięć się
da, ale niewiele więcej, bo będzie wielokropek wyświetlany.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8