Re: Ikony bez podpisów

Autor: Piciu <dopiotrkaCIECIE_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 10:36:11 MET

Faktycznie, nie wpadłem na to że można spacje wykorzystywać. Ale nie
jest tak do końca.
Otóż wprowadzając znak Alt0160 moge zmienić nazwę tylko ikonki Mój
komputer, Otoczenia sieciowego i Moich dokumentów i to bez żadnych
dodatkowych spacji! - dziwne.
Ale za to każda inna ikonka (jakieś tam skróty) nie dają się, dojechałem
do dziesięciu spacji i za każdym razem mam komunikat o tym że plik o
podanej nazwie juz istnieje. O co chodzi?

Ps. A jak zmienić nazwę kosza, nie korzystając z żadnych programów typu
MagicTweak, gdzieś w rejestrze chyba ale nie wiem gdzie.

--
Pozdrawiam, Piciu