Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 16:08:35 MET

In news:eme3f7$iuv$1@inews.gazeta.pl , *Tomasz Sokólski* wrote:
> Witam.
> Interesują mnie takie dwa zagadnienia.
> Jestem zalogowany jako użytkownik z ograniczonym dostępem w WindowsXP/2000.
> Posiadam hasło Administratora. Chciałbym teraz zmienić parametry połączenia
> sieciowego (np. przez Moje miejsca sieciowe -> Właściwości) - jak wiadomo dla
> użytkownika z ogr. dost. nie ma tam wstępu) - np. coś w stylu uruchom jako -
> może tą konsolę ustawień sieciowych da się odpalić jakoś poprzez runas
> /user:Administrator z linii komend? Z ograniczeniami na pliki radzę sobie
> [...]

Cieszę się, że walczysz z użytkownika, mało już ludzi z takim samozaparciem :)

Start, uruchom,
runas /u:administrator control [OK]
hasło (nie zważaj, że nie widać '*') [Enter]
No i tam sobie zawołasz połączenia... już z poświadczeniem administratora.

(dotyczy XP)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)