Re: Jak w GPO zezwolic na zmiane czasu uzytkownikowi?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 17:27:36 MET

*P* napisał(a):

> Jak pozwolic uzytkownikom w domenie na zmiane czasu na ich kompach
> (winxp prof)? Za pomoca GPO szukalem i nic nie znalazlem. Wiec nie wiem
> o co chodzi?

Konfiguracja -komputera -> Ustawienia systemu Windows -> Ustawienia
zabezpieczeń -> Przypisywanie praw użytkownika -> Zasada pn. 'Zmiana czasu
systemowego'.

> Nie tyle mi idzie o zmiane samego czasu, co mozliwosc odpalenia
> kalendarza. Jakos nie znalazlem go jako osobnego programu.

Ja używam czegoś takiego, ->
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=157465 Ale poza
wspomnianym pod w/w linkiem TClockiem) w googlach znajdziesz całe mnóstwo
"systray clock replacement OR enchancement". Czy coś w tym rodzaju.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]