Re: Jak w GPO zezwolic na zmiane czasu uzytkownikowi?

Autor: P <pioter001_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 10:46:35 MET

Użytkownik goomish napisał:

> Konfiguracja -komputera -> Ustawienia systemu Windows -> Ustawienia
> zabezpieczeń -> Przypisywanie praw użytkownika -> Zasada pn. 'Zmiana czasu
> systemowego'.

No teraz znalazlem, niezle ukryte. Ale hm, nie dziala ;-( Jestem dosyc
nowy w ADS i GPO, wiec moze cos nie tak robie:

Mam OU zdefiniowany, tam user stworzony, do OU przypisane GPO i w tym
GPO ustawiam owa mozliwosc Zmiany czasu systemowego, w ktorej to dodaje
uzytkownika domenowego. Po czym loguje sie na tego usera, dwuklikam na
zegarek w treju i lipa. Nadal nie mam uprawnien. Hm, moze do treja
potrzea jeszcze jakiegos prawa? Ale z cmd komenda date tez nie dziala.
Wiec cos nie tego...

Dzieki, to tez wyjscie jest.

Pozdrawiam
P.