VPN i logowanie do domeny

Autor: yodacki <yodacki_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 18:09:17 MET

Witam,

mamy w firmie postawiony VPN na maszynie Symantec Gateway Security,
która ogólnie "strzeże" naszej sieci.
Podłączam się do VPN'a przez klienta od Symantec'a (Symantec Clinet
VPN), ponieważ poprzez konfiguracje sieci VPN w samym winxp jest to
niemożliwe.
Połączenie przebiega bez zarzutu.
Mogę pingować maszyny w naszej sieci, wchodzić na nie poprzez np. VNC.
Mamy także w naszej firmie domenę, która jest postawiona na serwerze w2k.
I w związku z tym mam pytanie.
Czy jest możliwe podpięcie się do domeny w firmie, kiedy podłącze się
najpierw do VPN'a ?
Tak aby np. mój domowy komputer znalazł się na liście w otoczeniu
sieciowym, ale głownie chodzi mi o to abym miał podmapowane dyski z
firmy. Domyślam się że to kwestia skryptu, ale aby ten skrypt uzyskać
chyba najpierw muszę się zalogować do domeny.

Jeśli jest to możliwe to proszę o wskazówki w jaki sposób to wykonać.
Chciałbym skorzystać z dobrodziejstw VPN'a.

Z góry dziękuję za info

Pozdrawiam
Jacek