Re: windows z elms

Autor: Wiktor S. <azi_at_daleko.ANTISPAM.be>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 00:26:21 MET

> Ściągam sobie Win x64, w wyniku czego mam na dysku obraz ISO, wypalam
> go i mam bootowalną płytkę instalacyjną, ok. Gorzej jest gdy ściągam
> Win XP SP2 PL. Wtedy nie wiem z jakich powodów (jest napisane, że też
> powinien być obraz ISO) zamiest pliku obrazu ściąga mi się poprostu
> katalog z zawartością płyty instalacyjnej. Jak mam z tego teraz
> zrobić normalną bootowalną płytę?

Pliki wrzucić na chama, a instrukcja robienia bootowalnej płytki jest na
samym końcu tego dokumentu, gdzie jest podana konfiguracja Nero:

http://binboy.sphere.pl/index.php?show=128

Jednak jest potrzebny boot sector oryginalnego nośnika - ów tajemniczy
"Microsoft Corporation.img", który trzeba zgrać z innej płyty np. programem
isobuster. Plik ma 2048 bajtów.

--
Azarien