Re: DOS - czy ktos jeszcze pamieta?

Autor: PIGO-O-J-GAZETA <pigobocian_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 01:32:44 MET

Uzytkownik "first" <mail@snailmail.ru> napisal w wiadomosci
news:gbmdo21j34q9c2e4vhcaerfnlkc4cokkb6@4ax.com...

> Cuda dzieja sie!
>
> Udalo mi sie skompletowac napredce (dziekuje znajomym!) drugi prawie
> identyczny zestaw jak ten pierwszy - zrodlowy komputer. Ten sam
> procesor, pamiec, dysk. Inna jest plyta glowna.
>
> Przegralem obraz dysku zrodlowego na ten zestaw i drukowanie nie
> dziala... Tak wiec moja teoria o procesorze jako przyczynie tego
> upada.
> Dalej w kluczowym momencie komputer pisze, ze nie ma "virtual memory
> available" i bedzie wysylal "wydruki" do plikow :-(
> A wydawalo sie, ze na prawie identycznym zestawie powinno pojsc.

> [...]

Sprawdz jak masz ustwione port LPT w bios (ECP,EPP itd) i porównaj z
komputerem docelowym.
Podczas startu komputera w tebeli masz podane numery portów COM i LPT i
analogicznie w biosie wraz z numerami przerwan.
Najlepiej jak wszystko bedzie takie same.
Skoro piszesz o LPT3 to czy masz jakies dodatkowe karty PCI-LPT
Pokarz jesli mozna zawartosc AUTOEXEC.BAT i CONFIG.SYS.

Szlaczki wynikaja najprawdopodobniej z niewlasciwego trybu pracy portu LPT.

Sterowniki pamieci to moze jakies (nie pamietam) qmem ..., bo dos ma emm386
i himem.
mozliwe, ze te maja jakies specyficzne ustwienia. (aczkolwiek nie wydaje mi
sie).

Pozdrowienia.