Re: DOS - czy ktos jeszcze pamieta?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 22:29:21 MET

"first" <mail@snailmail.ru> wrote in message
news:gbmdo21j34q9c2e4vhcaerfnlkc4cokkb6@4ax.com...
> Udalo mi sie skompletowac napredce (dziekuje znajomym!) drugi prawie
> identyczny zestaw jak ten pierwszy - zrodlowy komputer. Ten sam
> procesor, pamiec, dysk. Inna jest plyta glowna.
>
> Przegralem obraz dysku zrodlowego na ten zestaw i drukowanie nie
> dziala... Tak wiec moja teoria o procesorze jako przyczynie tego
> upada.
> Dalej w kluczowym momencie komputer pisze, ze nie ma "virtual memory
> available" i bedzie wysylal "wydruki" do plikow :-(
> A wydawalo sie, ze na prawie identycznym zestawie powinno pojsc.

> [...]

ZTCP w BIOS-ie starszych plyt glównych mozna wlaczyc/wylaczyc cache BIOS-u i
cache karty grafiki. Byc moze sa tez tam opcje dotyczace ilosci pamieci
dostepnej dla DOS. Spróbuj tam pogrzebac. A na poczatek sprawdz, ile
"niskiej" pamieci masz do dyspozycji na starym, a ile na nowym komputerze.
Przy dobrze skonfigurowanym DOS-ie powinno jej byc ponad 600 kB.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/