Re: Win2003 + DOS

Autor: ktos <bo_at_kr.onet.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 20:32:45 MET

User napisał(a):
> Bardzo dziękuję za odpowiedź.

> Problem w tym, że komputery, na których z okienka DOS mają być
> uruchamiane te programy, są wyposażone w Win95, Win98, Win98SE
> i WinXPHome, więc może być kłopot z dostępem do domeny.

Tylko z XP Home nie mozna logowac sie do domeny. Ale do folderow
udostepnionych na serwerze dostac sie mozna.

> Czy można skądś ściągnąć na próbę Win2003 żeby to wypróbować przed
> zakupem? Ewentualnie jak inaczej to "zasymulować" i sprawdzić?

Kiedy Win2003 debiutowal bez problemu mozna bylo dostac triale,
ograniczeniem bylo 180 dni, reszta w pelni funkcjonalna. Byl to sam Win
2003 jak i SBS
Podlegalo to aktywacji, klucz do sciagniecia ze strony MS. Czy te klucze
jeszcze sa wazne, nie wiem. Do Office 2003 np. nie sa.
Zobacz np.na stronie Pc World Komputer, zeszyty specjalne. Moze w jakims
  empiku jeszcze sie poniewieraja?