Re: Win2003 + DOS

Autor: User <User_at_computer.com>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 21:49:36 MET

Dzięki jeszcze raz.

> Tylko z XP Home nie mozna logowac sie do domeny. Ale do folderow udostepnionych na serwerze dostac sie mozna.
Chyba tak. Myślę, że użytkownik będzie musiał znać hasło administratora
na Win2003 i powinno być OK..

> Kiedy Win2003 debiutowal bez problemu mozna bylo dostac triale, ograniczeniem bylo 180 dni, reszta w pelni funkcjonalna. Byl to
> sam Win 2003 jak i SBS
> Podlegalo to aktywacji, klucz do sciagniecia ze strony MS. Czy te klucze jeszcze sa wazne, nie wiem. Do Office 2003 np. nie sa.
> Zobacz np.na stronie Pc World Komputer, zeszyty specjalne. Moze w jakims empiku jeszcze sie poniewieraja?
Wg bazy programów PC World Komputera na płytce z grudnia 2003 był
Windows Server 2003 Standard Edition PL - licencja na 180 dni od daty instalacji,
aktywacja w ciągu 14 dni od daty instalacji; klucz instalacyjny i kod aktywacyjny
po bezpłatnej rejestracji przez Internet - ciekawe czy jeszcze można się
zarejestrować?
Nowszy był w PCWK z czerwca 2006 - Windows Server 2003 R2 Enterprise
Edition - warunki jak wyżej - pewnie jeszcze da się zarejestrować.
Jednak chyba lepiej byłoby spróbować z wersją Standard, bo docelowo byłaby
tańsza (wg cennika TTS wersja Enterprise na 25 klientów kosztuje ok. 16 tys.zł,
a wersja Standard na 5 klientów (wystarczająca) kosztuje ok. 4 tys.zł.)

Pozdrawiam
User