Re: Najlepszy (najszybszy) program antywirusowy na P4 2GHz i 512

Autor: beny_hill <beny_hill_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 12:30:06 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> piszesz. Zdarzają się naprawdę bardzo sporadycznie. W ogóle od pewnego czasu
> nie zauważam wirusów, ani u siebie gdzie regularnie testuję nowe
> oprogramowanie, ani na 6 innych stacjach roboczych intensywnie

 Faktem jest, że ja także od pewnego czasu zauważam mniej wirusów,
 a szcególnie jeśli użytkownik zrezygnuje z dziurawego IE,OE.

> wykorzystywanych do Internetu, poczty i pracy biurowej. No ale nikt na tych
> stacjach nie gra, cracków nie ściąga i gołych dup nie ogląda (przynajmniej
> ja nic o tym nie wiem) - więc może to jest jakimś wytłumaczeniem ;-).

  Jedną z stosowanych przeze mnie metod sprawdzenia poprawności
  działania zabezpeczeń, jako kompleksu na danym kompie/sieci,
  jest wchodzenie na znane, "zapowietrzone" adresy w sieci
  i ich zawartość jest w tym całkowicie trzeciorzędna, liczy się efekt
  potwierdzający lub też nie, skuteczność stosowanych rozwiązań :>