Re: Najlepszy (najszybszy) program antywirusowy na P4 2GHz i 512

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 11:53:51 MET

" beny_hill" <beny_hill@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
news:elvabr$s8h$1@inews.gazeta.pl...

> Na dzień dzisiejszy problemem staje się duża liczba fałszywych alarmów,
> no bo kto tak naprawdę potwierdzi że owo heurystyczne wskazanie
> jest w realu faktycznym, czynnym "szkodnikiem". To nie problem
> odnieść wynik do próbki realnych wirusów , a jak wygląda % fałszywych
> zgłoszeń których końcowy użytkownik nie jest w stanie odróżnić.

[...]

Szczerze mówiąc to nie zauważyłem tej masowości fałszywych alarmów o jakiej
piszesz. Zdarzają się naprawdę bardzo sporadycznie. W ogóle od pewnego czasu
nie zauważam wirusów, ani u siebie gdzie regularnie testuję nowe
oprogramowanie, ani na 6 innych stacjach roboczych intensywnie
wykorzystywanych do Internetu, poczty i pracy biurowej. No ale nikt na tych
stacjach nie gra, cracków nie ściąga i gołych dup nie ogląda (przynajmniej
ja nic o tym nie wiem) - więc może to jest jakimś wytłumaczeniem ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/