Czym szybko i bez sladu wymazac *skasowane* wczesniej pliki?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 12:28:31 MET

Witam,

Mam programy, które kasują pliki bez śladu.
Mam programy, które sprzątają "wolną" przestrzeń
na dysku, usuwając ślady po dawno skasowanych plikach.

Jednak nie mam programu, ktory zrobi to drugie szybko,
czyli bez wielogodzinnego napisywania CALEJ "wolnej"
przestrzeni, wykryje jakie pliki tam są widoczne i nadpisze
tylko je, szybko i sprawnie.

Lubię program Restoration, który wyświetla listę takich
plików i (czasami) potrafi je odzyskać (do tego został napisany),
a przy okazji może usunąć je bez śladu, ale niestety zawsze
wtedy czyści całość wolnego miejsca, bardzo długo.

Podobnie robi Secure Delete, oraz Eraser, którymi zwykle
usuwam bezśladowo ISTNIEJĄCE pliki, ale podkreślam,
że teraz mi chodzi o to, które zostały wcześniej skasowane
zwyczajnie i wciąż tam gdzieś siedzą.

Co polecacie? (najlepiej freeware).

Dzięki,

latet