Re: Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 23:23:22 MET

"to0l" <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> wrote in message
news:49b1.0000018c.45831c92@newsgate.onet.pl...
> M.
>
> Wyciagnalem baterie (ogniwo:) przestawilem zworke na 10s pozniej
> przestawilem
> spowrotem wlozylem baterie odpalilem kompa poustawialem to co wczesniej i
> nic
> komunikat jest nadal dziwne ze jak jest CD w napedzie to wszystko dziala
> jak
> trzeba chyba zaraz mnie krew zaleje :/ Po co ja ruszalem ten bios?

Spróbuj po prostu przywrócić ustawienia defaultowe w opcjach BIOS-u.

Kiedy bootujesz z CD to kolejność jest inna niż kiedy bootujesz z któregoś z
dysków twardych.
A może sprawdź z którego napędu właściwie chce teraz BIOS system ładować?
Masz jeden dysk czy dwa? Próbowałeś całkiem włączyć/wyłączyć obsługę
PATA/SATA/RAID? Może tam się włącza emulację dysków SATA jako dysków PATA, a
Ty masz ją teraz wyłączoną.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/