Re: Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 23:07:15 MET

M.
> Dokładnie. Tam jest problem ze wskazaniem dysku do zabootowania systemu
> przez płytę główną. Zmieniła się kolejność urządzeń bootujących. Pomóc
> powinno ustawienie kolejności bootowania na taką jak była poprzednio, ale
> może i tak być, że nowy BIOS ma teraz całkiem inny punkt widzenia na tą
> kolejność i gmeranie w opcjach nic nie da. Dla wszystkiego warto spróbować
> zresetowania BIOS-u do wartości domyślnych. Notabene ta czynność powinna być
> zawsze wykonywana po upgrade BIOS-u, żeby mógł on utworzyć i zapisać do
> pamięci CMOS nową tabelę ESCD.

Wyciagnalem baterie (ogniwo:) przestawilem zworke na 10s pozniej przestawilem
spowrotem wlozylem baterie odpalilem kompa poustawialem to co wczesniej i nic
komunikat jest nadal dziwne ze jak jest CD w napedzie to wszystko dziala jak
trzeba chyba zaraz mnie krew zaleje :/ Po co ja ruszalem ten bios?

--
Dzieki za pomoc :)
to0l