Re: ukradli mi windowsa .......

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 18:43:01 MET

JacFef log:
[...]
:-)
> 3. Oryginalny nośnik

... no i ewentualny kopiarz trafiony-zatopiony.

> Jeżeli z
> jakichkolwiek przyczyn użytkownik nie posiada minimum dokumentacji
> wymienionej powyżej, wówczas każdy przypadek analizowany jest
> indywidualnie, przez organy do tego uprawnione na podstawie
> towarzyszących mu okoliczności. Dotyczy to wyłącznie licencji
> pojedynczych - FPP i OEM

Aczkolwiek podoba mi się od samego początku jw, chociaż widzę w tym
(nie?)pewność wyniku analizy przypadku <ToMasz>a.
Niniejszym subwątek uważam za ostatecznie wyczerpany wobec argumentów
wskazanych przez nieznanego mi, ale zacnego (sądzę) <JacFef>a. :-)
10x4all

--
"... Zaskoczy Cię unikalnym kształtem z końcówką ... !