problem z "cache2.jed.isu.net.sa"

Autor: jezada <jezada_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 19:52:08 MET

Witam;

Mam taki problem i nie za bardzo wiem jak się za niego zabrać...

W IE 6.0 (komplet aktualizacji, podobnie WinXP + ZoneAlarm),
blokowany jest dostęp do jednej witrynki, zupełnie niegroźnej.
Pojawia się komunikat: "Access to the requested URL is not
allowed!" tworzone przez cache2.jed.isu.net.sa.
Z Googli niewiele się dowiedziałem (jakiś robal?...),
Co się dało zamontowałem i przeskanowałem i... nic!!
O co biega? Miał już ktoś coś podobnego na pokładzie?

jezada