Re: ukradli mi windowsa .......

Autor: JacFef <jacfef_at_DELETE.o2.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 10:57:21 MET

Michal Biek napisał(a):

> A ta kopia to nie zostanie w razie czego uznana jak piracka? he?
> Jestem ciekaw co w sprawie tej tezy ferajna pcom-ww napisze? :-)

http://www.microsoft.com/poland/licencje/pytania/default.mspx

Jakie dokumenty potwierdzają legalność posiadanego oprogramowania
Microsoft?

Elementami świadczącymi o legalności oprogramowania są:
1. Umowa licencyjna, (jeżeli została dostarczona w formie papierowej)

2. Certyfikat autentyczności COA

3. Oryginalny nośnik

4. Oryginalny podręcznik użytkownika, (jeżeli został dostarczony łącznie
z oprogramowaniem)

Dodatkowym dokumentem mogącym świadczyć o legalności oprogramowania jest
faktura zakupu.

W przypadku oprogramowania OEM Certyfikat Autentyczności (COA) jest
niezbędny, niezależnie od pozostałych elementów. Zalecamy posiadanie
minimum 2 ? 3 z wymienionych wyżej atrybutów legalności. Jeżeli z
jakichkolwiek przyczyn użytkownik nie posiada minimum dokumentacji
wymienionej powyżej, wówczas każdy przypadek analizowany jest
indywidualnie, przez organy do tego uprawnione na podstawie
towarzyszących mu okoliczności. Dotyczy to wyłącznie licencji
pojedynczych - FPP i OEM

Dodatkowe informacje na temat legalności oprogramowania można znaleźć na
stronie http://www.microsoft.com/poland/piratnie/ .

--
|               Jacek 'Gusioo' F                   |