Re: W2K3 SBS R2 nie startuje bez p³yty instalacyjnej.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 16:59:20 MET

"Marek Szymañski" <maras@cso.pl.nospam> wrote in message
news:el3kqh$i3t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Instalujê na serwerze Windows SBS Premium 2003 R2 PL, czê¶æ instalki w
> trybie tekstowym przechodzi poprawnie, podk³adam sterowniki SATA przez F6,
> instalujê, restart, bez problemu startuje (z wyjêt± p³yt± instalacyjn±) i
> przechodzi do trybu graficznego instalatora. Robi swoje, instalacja
> przechodzi do koñca i po restarcie ju¿ mi siê nie podnosi, tylko podaje
> komunikat o uszkodzonym pliku /windows/system32/config/system i proponuje
> naprawê przez konsolê odzyskiwania.
> Ale je¶li w napêdzie DVD zostawiê p³ytê instalacyjn±, to odczeka na
> [...]

To raczej problem z BIOS-em, a konkretniej ze wskazywaniem urz±dzenia
bootuj±cego. Niemniej sprawd¼ jeszcze, czy partycja na dysku systemowym jest
aktywna i czy znacznik aktywno¶ci to hexa 80; je¶li widaæ ten RAID spod
DOS-a, to na przyk³ad przy pomocy programiku MBRWork
http://www.terabyteunlimited.com .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/