Re: Instalacja starszej wersji XP.

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 16:04:58 MET

Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał(a):
> A jaki tryb to jest?

Windows bez trybu graficznego. Konkretnie WindowsPE.

> Uruchom sobie czystego dosa z obsługą CD, przejdź do katalogu
> i386, a następnie uruchom: winnt
> Twierdzisz, że ten etap instalacji oparty jest na jakim trybie?

Teraz mówisz zupełnie o czym innym. To jest DOS. winnt32.exe się w nim nie
uruchomi bo jest programem 32-bitowym.

> [...]
> szczegółowo nie zwracałem uwagi).
> 3. następuje restart
> 4. uruchamia się instalator w trybie MS-DOS (pewnie jakimś lekko
> zmodyfikowanym przez microsoft, ale jest to dalej DOS).
> 5. instalator znowu kopiuje pliki z dysku na dysk (idiotyzm wg mnie)
> 6. restart
> 7. uruchamia się instalator w trybie "graficznym" - w rozdzielczości
> 640x480.
> itd...
> PS: ja pisałem o kroku nr. 2-4 (instalator skopiuje sobie pliki[...]
> i odbędzie się instalacja w trybie MS-DOS[...])

Nie, bo w Windowsie nie ma DOSu. Uważasz, że jak nie ma trybu graficznego to
to nie jest Windows?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/