Re: XP i synchronziacja czasu :)

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 15:32:04 MET

  Rok 2006 - grudzień. Dokładnie to niedziela, 3-go. Nieco po 13-ej.
  Nagle zza rogu Michal Kawecki wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Musisz być w domenie (chyba).

To znaczy tak: rozregulowałem ręcznie zegar, potem z w/w strony
wykonałem po kolei wszystkie polecenia, nie bardzo je rozumiejąc.
Zmieniłem w nich tylko serwer na time.nist.gov - zegar się ustawił.
Czyli niby domeny mieć nie muszę...

> Restart wymusza natychmiastowe sprawdzenie czasu.

To znaczy? Restart tej usługi czy kompa?

Notabene... Znów okazało się, że spanikowałem (to już drugi raz dziś,
coś nie mam cierpliwości) - i programik PKNETTIME, o którym pisałem,
jednak DZIAŁA pod Windows 2000 - nie wiedzieć czemu, wymagając
cudzysłowu, tj.

pknettime auto -> nie działa
pknettime info -> nie działa
"pknettime" auto -> działa
"pknettime" info -> działa

Ścieżkę do pknettime mam w %path%. Chyba przy tym pozostanę. Jak
wyłączyć Windowsową usługę czasu...?

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Masz firmę? Ta pomarańczka jest dla Ciebie !!!  :-D