Re: Instalacja starszej wersji XP.

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 16:27:58 MET

W artykule <eknlks$vq$1@opal.icpnet.pl> Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Tryb MS-DOS to to nie jest :)

A jaki tryb to jest?
Uruchom sobie czystego dosa z obsługą CD, przejdź do katalogu
i386, a następnie uruchom: winnt
Twierdzisz, że ten etap instalacji oparty jest na jakim trybie?

Ale może wyjaśnię krok po kroku:
1. pod windowsem uruchamiasz: winnt32.
2. instalator windowsowy kopiuje sobie pliki do instalacji na dysk
(do katalogu *.~BT o ile mnie pamięć nie myli - nigdy na to aż tak
szczegółowo nie zwracałem uwagi).
3. następuje restart
4. uruchamia się instalator w trybie MS-DOS (pewnie jakimś lekko
zmodyfikowanym przez microsoft, ale jest to dalej DOS).
5. instalator znowu kopiuje pliki z dysku na dysk (idiotyzm wg mnie)
6. restart
7. uruchamia się instalator w trybie "graficznym" - w rozdzielczości
640x480.
itd...

PS: ja pisałem o kroku nr. 2-4 (instalator skopiuje sobie pliki[...]
i odbędzie się instalacja w trybie MS-DOS[...])

Jacek