Re: Instalacja starszej wersji XP.

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 16:30:12 MET

W artykule <ekup2t$ghi$1@opal.icpnet.pl> Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Windows bez trybu graficznego. Konkretnie WindowsPE.

A na czym jest oparty Windows PE? :)
Dobra - chyba nie ma sensu drążyć tematu. To, że ładuje sobie sterownik
ntfs.sys oraz kilka innych, to dla mnie nadal nie jest powód, aby zmienić
zdanie.
To, że jest ładowany przez ntldr zamiast io.sys (oba są preloaderami) też
nic nie zmienia (w systemach IBMa był to zdaje się ibmbio.*)
A sam sobie mogę go nazwać jak mi się spodoba (przez zmodyfikowanie
boot sectora).
A że nie można ręcznie wydawać poleceń, to inna bajka.

> Teraz mówisz zupełnie o czym innym. To jest DOS. winnt32.exe się w nim nie
> uruchomi bo jest programem 32-bitowym.

Ale ja nie mówię aby aplikację 32bitową uruchomić w 16bitowym DOSie :)

Jacek