Re: CHKDSK oszalał, przeczy sam sobie.

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 15:24:46 MET

  Rok 2006 - grudzień. Dokładnie to niedziela, 3-go. Nieco po 12-ej.
  Nagle zza rogu Michal Kawecki wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Generalnie to nie przejmuj się drobnymi błędami w systemie plików
> NTFS. One nie mają wpływu na dostęp do danych. Gdyby powstały
> kiedyś jakieś większe błędy, to partycja zostanie oznaczona jako
> "dirty" i system przy najbliższym restarcie sam uruchomi procedurę
> jej naprawy.

O, to cenna uwaga.
Notabene, pliki są skompresowane (na C:).
Potwierdzam falstart, zrobiłem trzy restarty systemu, jak odpaliłem
chkdsk gdy dysk się już uspokoił - żadnych błędów... O ja głupi. :-)

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Masz firmę? Ta pomarańczka jest dla Ciebie !!!  :-D