Re: Win XP Home OEM - czy - zestaw legalizacyjny

Autor: Michal Biek <edemska_at_icpnet.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 15:28:04 MET

Borafu log:
[...]
> Przeczytaj jeszcze raz na spokojnie ten fragment EULA, któy zacytowałeś:
> "You may permit a maximum of five computers (...) to connect *TO THE
> WORKSTATION COMPUTER* "
> Tłumacząc na polski:
> wolno ci podłączyć maksymalnie 5 komputerów do stacji roboczej, czyli *DO
> XP Home*, ale nie ma ani słowa o tym ile stacji roboczych możesz podłączyć
> do czegokolwiek innego.

Aha! :-)
5 PC/XP Home to niby cokolwiek innego niż (5 computers) jak to określa
licencja?
Przyjąłem, że rozmawiamy o standardowej sieci firmowej ze serwerem, a nie o
dziwolągach.
BTW Home (do domowego użytku) z założenia nie nadaje się do rozwiązań
firmowych :-).
Ale to inna bajka. Gra/filozofia słów jest bez znaczenia. Home to Home, a
firma to firma czyli Prof!;-)
Ja, XP Home do firmy nie kupiłbym/nie używałbym i już ...!
Pozdr.
TNT

--
" ... żeby nie było łatwo ... to musicie Mikołajowi zaśpiewać!
Co zaśpiewacie?