Re: CHKDSK oszalał, przeczy sam sobie.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 23:37:15 MET

Użytkownik "Marsjanin" <11.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości
news:16j3gypr1afuu.dlg@marsjanin.tk...
> O, to cenna uwaga.
> Notabene, pliki są skompresowane (na C:).

Nie powinno to mieć zbyt wielkiiego znaczenia. Zresztą, taki np. dllcache
jest kompresowany domyślnie, nawet, jak nie zadasz kompresji przy
formatowaniu.

> Potwierdzam falstart, zrobiłem trzy restarty systemu, jak odpaliłem
> chkdsk gdy dysk się już uspokoił - żadnych błędów... O ja głupi. :-)

Raczej cenne spostrzeżenie. Albowiem ktoś inny, mający podobny problem,
znajdzie sobie, że niech poczeka i wtedy spróbuje. Dobrze, że mając
wątpliwości podzieliłeś się nimi, dzięki czemu wspólnie doszliśmy do
sensownego zakończenia.
Powodzenia :)

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...