Re: XP i synchronziacja czasu :)

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 11:33:20 MET

Użytkownik Marsjanin napisał:

> Hmm, no dobra, ale tam piszą o jakichś domenach drzewach, a nawet o
> lesie. ;-) Poważniej, to już w sumie próbowałem, ale jakoś nie mogę
> zrozumieć istoty działania tego polecenia.

Ja po prostu ustawiałem tym poleceniem serwer SNTP z którego system ma
korzystać i reszta mnie nie interesowała. Z tego co pamiętam
odpowiednimi wpisami w rejestrze można było wymusić częstotliwość
aktualizacji inną niż domyślna.

> odpalana jest usługa, która sprawdza czas wg. zadeklarowanych domen
> czasu, najpierw raz, potem co 45 minut... A tak "pstryk" i już sie nie
> da? Na żądanie, przy autostarcie i ew. przez Harmonogram Zadań?

Da się, np takim prościutkim i darmowym programikiem
http://nettime.sourceforge.net/

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl