Re: XP i synchronziacja czasu :)

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 20:51:08 MET

  Rok 2006 - grudzień. Dokładnie to sobota, 2-go. Nieco po 19-ej.
  Nagle zza rogu Roman Sąsiada wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Jeżeli chodzi Ci o synchronizację z SNTP,

Chyba właśnie o to...

> to zainteresuj się opcją net time /setsntp, opisaną np. tutaj
> http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnw2kmag01/html/TimeWin2K.asp

Hmm, no dobra, ale tam piszą o jakichś domenach drzewach, a nawet o
lesie. ;-) Poważniej, to już w sumie próbowałem, ale jakoś nie mogę
zrozumieć istoty działania tego polecenia. Tutaj wyczytałem, że
odpalana jest usługa, która sprawdza czas wg. zadeklarowanych domen
czasu, najpierw raz, potem co 45 minut... A tak "pstryk" i już sie nie
da? Na żądanie, przy autostarcie i ew. przez Harmonogram Zadań?

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Nowy toner to czarny proszek. Używany - to czarne literki wtopione w papier.