Re: Naprawa Windows posypała się

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 18:03:07 MET

"E" <erasms55.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:eks3no$pd6$1@inews.gazeta.pl...
> Naprawiałem z płytki instalacyjnej CD (instalacja zintegrowana z SP2)
> Windows
> XP PL SP2.
> Początek poszedł sprawnie, istniejąca instalacja została rozpoznana, pliki
> instalacyjne skopiowane, komputer po raz pierwszy prawidłowo się
> zresetował.
> Po restarcie włączył się GUI, pojawiła się plansza z informacją, że do
> końca
> instalacji pozostało niecałe 40 minut, czyli wszystko prawidłowo.
> Po chwili wyłączono na krótko prąd.
> Trudno, zdarza się - pomyślałem.

> [...]

A czy na etapie wyboru instancji do uruchomienia (takie proste tekstowe menu
startowe pojawiające się na króciutko po tabelce z ustawieniami BIOS)
wybierana jest pozycja Instalator Windows, czy też po prostu "Windows XP"?
Może spróbuj zatrzymać to menu startowe dowolnym klawiszem albo wejdź do
rozszerzonego menu klawiszem F8 i wybierz kontynuację instalacji. Jeśli się
nie da, to będziesz musiał przeedytować plik Boot.ini, tak żeby domyślną
pozycją wybieraną po restarcie był właśnie Instalator. Polecam programik
EditBINI z http://www.terabyteunlimited.com dział freeware, albo po prostu
program BootIt.

--
M.   [MS-MVP]