Re: problem z udostepnianiem danych z partycji typu NTFS

Autor: JeRZu <jerzu_at_neostrada.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 16:29:47 MET

> Windows XP Prof czy HE?
pro
> Udostępnianie 'proste' jest, czy wyłączono?
wyl
> Konto gość włączone? Jest na hasło?
wl, brak
> Jaki użytkownik próbuje się dostać do zasobów?
problem wystepuje z kazdym kompem w sieci, ktory chce uzyskac dostep
> Jakim użytkownikom wolno dostawać się do katalogu udostępnionego?
wszyscy
> (katalog, przwomysz, właściwości, zabezpieczenia)
ustawione wszytko OK
> Czy na udostępniajacym istnieje użytkownik taki jaki próbuje się
> dostać?
kazdy uzytkownik grupy roboczej powinien miec chyba dostep jesli zasoby
zostaly ustawione "wszyscy"
> te pytania zależą jedno od drugiego, części odpowiedzi się można
> domyślać, ale mimo to opowiedz dokładniej co i jak.
> To i recepta może być jednoznaczna. A tak zostaje lektura:
> http://banita.pl/konf/smbudost.html i okolice.
znam stronke, ale nie udalo mi sie nic wykombinowac.
BTW przed instalacja systemu na kompie z win98 i na kompie z Xp wszystko
dzialalo OK.