zabezpieczenie polaczenia sieciowego

Autor: Wachstiel <wachstiel_at_poczta.fm>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 16:56:54 MET

witam

Posiadam neostrade ktora jest podpieta pod komputer stacjonarny. Nastepnie
komuter stacjonarny jest podpiety pod router ( Karta sieciowa w kompie i
kabelkiem do routera, a w ustawieniach Polaczenie sieciowego mostek) ktory
nadaje internet bezprzewodowo. Ja internet odbieram na laptopie, wlasnie bez
przewodowo.

I tu mam pytanie czy mozna jakos tak ustawic WIN XP ( lub zainstalowac jakis
program) aby przed podlaczeniem sie do netu ( ktory jest nadawany przez moj
router ) trzeba podac haslo.

Chodzi mi dokladnie o to zeby osoby postronne bez mojej wiedzy nie kozystaly
z mojego internetu bezprzewodowego.

System na ktorym pracuje to win xp

Kontakt wachstiel@poczta.fm