Re: Po instalacji SP2 do XP, system nie widzi napedow CD

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 15:54:02 MET

In news:ek9jck$riq$1@nemesis.news.tpi.pl , *Piotr Palusiński* wrote:
> In news:ek9i93$g97$1@news.onet.pl,
> *Sławomir Stępniak* <slaw1step@poczta1.1onet.pl> typed:
>>> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11
>>> CE-BFC1-08002BE10318}]
>>> "UpperFilters"=-
>>> "LowerFilters"=-
>>> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdr4_2K]
>>> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdralw2k]
>>> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdudf]
> http://www.aumha.org/downloads/cdgone.zip

Dzięki za linkę, zastosowałem ww. *.reg i nic sie nie zmieniło ;-)
Nadal _mam_ CD-ROM :)

"The popular CDGONE patch. CD drives may vanish in Windows Explorer,
Device Manager, etc. if a third-party CD-burning package has been
uninstalled and Registry references for some code modules aren't
removed successfully."

Aha, czyli konkretnie po odinstalowniu jakiegoś "Neropodobnego"

"...Any third party package still required will then have to be
re-installed..."

To też z tej strony: http://www.aumha.org/regfiles.htm
Tak celem uzupełnienia, bo Calvo reg już zastosował i podobno nic.
Więc albo on nie zadziałał z powodu uprawnień, albo nie dokończył
procedury, albo problem jest inny.

No i u źródeł: http://support.microsoft.com/kb/320553/PL/

Nie musisz czytać jak znasz ;), to bardziej dla Calvo.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)