Re: Deltree, choice... a w Win2k jak?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 20:30:48 MET

In news:18cwd9131hzp3$.dlg@marsjanin.tk , *Marsjanin* wrote:
> Rok 2006 - listopad. Dokładnie to poniedziałek, 20-go. Nieco po 16-ej.
> Nagle zza rogu Hejmus wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> To akurat jest możliwe, ale nie przy zmiennych. Tak myślę. Niemniej...
> Zaraz przetestuję, najprostsze rozwiązania są najtrudniejsze do
> odgadnięcia. :-)
> Takie coś zmajstrowałem (uwaga, dziwny prompt mam):
> <D:\supertest> dir /b /o-gn /s
> D:\supertest\plik1.txt
> D:\supertest\dir2
> D:\supertest\dir3
> D:\supertest\dir3\plik2.txt
> D:\supertest\dir3\dir4
> [...]

Sobie uważaj, jak puścisz takie cd costam, a potem rd /S /Q .
a do costam dostaniesz odmowę dostepu (bo np puścił to user bez uprawnień do
costam), to rd zrobi swoje tam gdzie akurat jest (był przed cd).
Zamiast rd . może tak jak Grzegorz napisał, z 'for':
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/3d4526ca91c720c9?hl=pl

O choice tu:
http://www.robvanderwoude.com/index.html

--