Re: Deltree, choice... a w Win2k jak?

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 21:57:50 MET

  Rok 2006 - listopad. Dokładnie to poniedziałek, 20-go. Nieco po 20-ej.
  Nagle zza rogu Sławomir Stępniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Sobie uważaj, jak puścisz takie cd costam, a potem rd /S /Q . a do
> costam dostaniesz odmowę dostepu (bo np puścił to user bez
> uprawnień do costam), to rd zrobi swoje tam gdzie akurat jest (był
> przed cd).

Oż fak. Faktycznie. Choć to domowy komp, administrator systemowy plus
konto w grupie administratorzy... Ale jak mnie coś strzeli do łba
zmieniać kiedyś, a o tym zapomnę, heh. Dzięki za przestrogę.

Dzięki, biorę się za lekturę.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Na nadmorskich plażach panuje syf! Najgorsze jest deptanie po niedopałkach.