Re: Deltree, choice... a w Win2k jak?

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 19:17:41 MET

  Rok 2006 - listopad. Dokładnie to poniedziałek, 20-go. Nieco po 16-ej.
  Nagle zza rogu Hejmus wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

To akurat jest możliwe, ale nie przy zmiennych. Tak myślę. Niemniej...

> albo jeszcze inaczej:
> cd %temp%
> del /f /s /q *.*
> rd /s /q *.*
> powinno tez usunac cala zawartosc, ale nie testowane...

Zaraz przetestuję, najprostsze rozwiązania są najtrudniejsze do
odgadnięcia. :-)

Takie coś zmajstrowałem (uwaga, dziwny prompt mam):

<D:\supertest> dir /b /o-gn /s
D:\supertest\plik1.txt
D:\supertest\dir2
D:\supertest\dir3
D:\supertest\dir3\plik2.txt
D:\supertest\dir3\dir4

teraz:

<D:\supertest> rd /s /q *
Nazwa pliku, nazwa katalogu lub składnia etykiety woluminu jest niepoprawna.

<D:\supertest> rd /s /q *.*
Nazwa pliku, nazwa katalogu lub składnia etykiety woluminu jest niepoprawna.

Zadziałało natomiast:

<D:\supertest> rd /s /q .
Proces nie może uzyskać dostępu do pliku, ponieważ jest on używany przez inny proces.

...niby błąd, ale...

<D:\supertest> dir /b /o-gn /s

<D:\supertest>

...czyli PUSTO. :-) Tylko teraz, jak to usunąć bez komunikatów
błędów. :-] Choć ostatecznie można na tym bazować... Otwarty katalog
raczej nigdy nie powinien być usunięty. Chyba, że się mylę, heh.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Skype :  marsjanin.tk
  Gorąco wszystkim polecam piwa z ukraińskiego browaru Obołoń!