Re: znowu to udostępnianie zasobów

Autor: m7marek <___m7marek_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 20:17:24 MET

dobra ręcznie po zmieniałem właściciela i dodałem konto Gości do
podkatalogów,
co ciekawe dla niektórych dało się to zrobić grupowo, a niektóre pojedyńczo.

po przemysleniu, problem chyba wystapił z katalogami skopiowanymi /
rozpakowanymi RARem
 z płyty do katalogu nie udostępnionego a później przesunietych do
udostępnionego, FARem lub TC,
czyżby one nie modyfikowały uprawnień po zmianie położenia, a RAR tworzy
jakieś swojego dziwnego właściciela?

dzięki z tymczasowe rozwiązanie problemu, ale co robic żeby to się nie
powtórzyło?