Re: znowu to udostępnianie zasobów

Autor: m7marek <___m7marek_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 19:34:27 MET

news:44psje.67a.ln@kwinto.prv...
> Sprawdź lokalne uprawnienia NTFS do udostępnionych folderów.
> 308421 - JAK: Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie
Windows
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

przełączyłem na udostępnie nieproste
zadziałało, gdy dołożyłem Gościa do tych niedostępnych podkatalogów i
nadałem prawo odczytu i przeglądania,
ale jak to zrobić globalnie, dla wszystkich podkatalogów bo mam ich mnóstwo
i do jednych jest dostęp,
 a do innych nie
 Nie można zmianić uprawnień katalogu nadrzednego zaznaczone i wygaszone
checkboxy na odczyt i przeglądanie.

poza tym jak to się stało skoro używałem tylko udostęniania prostego, a tam
takich opcji nie ma,
a katalogi skopiowane są z płyt DVD Total Commanderem.