Re: znowu to udostępnianie zasobów

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 20:53:38 MET

Użytkownik "m7marek" <___m7marek@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ejsv8e$pv8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> dobra ręcznie po zmieniałem właściciela i dodałem konto Gości do
> podkatalogów,
> co ciekawe dla niektórych dało się to zrobić grupowo, a niektóre
> pojedyńczo.

Wróć do prostego udostępniania i nadaj prawo dla Wszyscy do głównego
folderu, zaznaczając jednocześnie dziedziczenie oraz zamienianie uprawnień w
podfolderach.

> po przemysleniu, problem chyba wystapił z katalogami skopiowanymi /
> rozpakowanymi RARem
> z płyty do katalogu nie udostępnionego a później przesunietych do
> udostępnionego, FARem lub TC,
> czyżby one nie modyfikowały uprawnień po zmianie położenia, a RAR tworzy
> jakieś swojego dziwnego właściciela?
>
> dzięki z tymczasowe rozwiązanie problemu, ale co robic żeby to się nie
> powtórzyło?

Przesuwanie plików przenosi je wraz z istniejącymi uprawnieniami, natomiast
przy kopiowaniu uprawnienia są dziedziczone z folderu nadrzędnego. Więcej -
http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art017.mspx .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/