OE zgubił tożsamość

Autor: bbl <bombell_at_yahoo.com>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 09:35:36 MET

Witam

Mam taki problem. Otworzyłem Outlook Express 6 pod XP i okazało się że
stworzy nową toższamość i zgineły mi wszystkie maila i foldery tylko pamieta
kontakty i konfiguracje kont. W katalogu Identies jest katalog z plikami tak
jak nazwy folderow mialem i pliki .dbx. Jak to zaimportować lub odtworzyć od
nowa? tak żebym miał tak jak wcześniej nazwy moje folderów i maila.

będe wdzięczny za każdą pomoc, sprawa jest dla mnie bardzo ważna.