Re: OE zgubił tożsamość

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 19:54:54 MET

In news:ejrpco$vkj$1@achot.icm.edu.pl , *bbl* wrote:
> Witam
> Mam taki problem. Otworzyłem Outlook Express 6 pod XP i okazało się że stworzy
> nową toższamość i zgineły mi wszystkie maila i foldery tylko pamieta kontakty
> i konfiguracje kont.

Skąd wiesz, że to nowa tożsamość? Zmieniła się nazwa, został katalog starej?

> W katalogu Identies jest katalog z plikami tak jak nazwy folderow mialem i
> pliki .dbx. Jak to zaimportować lub odtworzyć od nowa? tak żebym miał tak jak
> wcześniej nazwy moje folderów i maila.
> będe wdzięczny za każdą pomoc, sprawa jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli OE ten sam katalog pokazuje w Narzędzia, Opcje, konserwacja, folder
magazynu, to uszkodził się folders.dbx, i OE utworzył nowy.
Jeśli rzecz dotyczy tylko własnoręcznie utworzonych 'folderów' OE to:
Przesuń na bok wszystkie swoje (poza standardowymi OE) dbx-y (skopiuj gdzieś,
a w tym folderze usuń).
W OE utwórz 'foldery' o takich nazwach jakie miały pliki, kliknij w nie na
liście folderów po kolei (są puste, ale są). Wyłącz OE, skopiuj zachowane na
boku pliki dbx do katalogu magazynu zastępując właśnie utworzone, włącz OE.
Jak rzecz dotyczy też skrzynki odbiorczej opisz dokładniej sytuację, czy masz
skrzynka...(1).dbx?

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)