Re: OE zgubił tożsamość

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 17:17:08 MET

In news:ejrpco$vkj$1@achot.icm.edu.pl,
*bbl* <bombell@yahoo.com> typed:
> Witam
>
> Mam taki problem. Otworzyłem Outlook Express 6 pod XP i okazało się że
> stworzy nową toższamość i zgineły mi wszystkie maila i foldery tylko
> pamieta kontakty i konfiguracje kont. W katalogu Identies jest katalog z
> plikami tak jak nazwy folderow mialem i pliki .dbx. Jak to zaimportować
> lub odtworzyć od nowa? tak żebym miał tak jak wcześniej nazwy moje
> folderów i maila.
> będe wdzięczny za każdą pomoc, sprawa jest dla mnie bardzo ważna.

HKEY_CURRENT_USER\Identities\{*dlugi numerek wieloznakowy*}
Ten wieloznakowy wpis odpowiada danej tozsamosci a w kazdym komputerze
jest inny. Zobacz w katalogu Identies jaki jest {*dlugi numerek*
*wieloznakowy*} i wpisz/zmien w rejestrze na taki jak tam figuruje.
Jezeli znajdziesz wiecej takich wpisow to swiadczy ze jest
kilka zalozonych. Pozostaw te, które Cie intersuja a resztę usuń lub usun
wszystkie a zaloz nowe.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy