Re: AntiAliasing wywala mi system

Autor: Rendziq <rendziq.spam.me.not_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 01:55:05 MET

Lawrens Hammond napisał(a):
> Użytkownik "Rendziq" <rendziq.spam.me.not@o2.pl> napisał w wiadomości

> Coś mi się widzi, że masz sprzętowo skopaną grafikę. Ale...
>
> Błąd 0x0000008E, to KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
> ^c^v - Problem ten może wystąpić, gdy program odwoła się do niepoprawnego
> adresu pamięci.
> ^c^v - W celu rozwiązania tego problemu należy uzyskać najnowszy dodatek
> Service Pack dla systemu Microsoft Windows XP.
> Więcej - http://support.microsoft.com/kb/827663
>
> Błąd 0x00000050, to KERNEL_PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
> [...]
Hmm, nie znam zadnego programu diagnozujacego karty graficzne, ale
poszukam. DxDiag wszystkie testy daje pozytywnie.

Z innej beczki - czy karta moze sie fizycznie uszkodzic w czasie
uzytkowania? Dla ulatwienia dodam ze nie byla overclockowana, od
poczatku siedzi w tym samym kompie w tym samym slocie. Pytam, poniewaz
jedna z gier (KOTOR) jakos rok temu chodzila mi bez problemu na full
detalach, wiec problemu nie bylo. Pozniej przez dluzszy czas nie gralem
w nic wymagajacego graficznie chyba, a teraz wlasnie mam to co opisalem
(wiesza sie w KOTORze, NeverWinter Nights, za to np Heroes5 chodzi
dobrze, PES5 tez). Wiec moze jednak jest szansa ze jakis robal albo stery?