Re: AntiAliasing wywala mi system

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 00:56:04 MET

Użytkownik "Rendziq" <rendziq.spam.me.not@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ejq8i5$i4f$1@news.onet.pl...
> Komunikaty wyskakuja 2:
>
> 0x0000008E (0xC0000005, 0xBF935C72, 0xED5BC650, 0x00000000) Win32k.sys -
> address BF935C72 base at BF800000 Datestamp 43446a58
>
> oraz
>
> 0x0000050 (0xE10E3018, 0x00000000, 0xBFA144A4, 0x0000001) nv4-disp.dll -
> address BFA144A4 base at BF9E8000 Datestamp 453bdc7a

Coś mi się widzi, że masz sprzętowo skopaną grafikę. Ale...

Błąd 0x0000008E, to KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
^c^v - Problem ten może wystąpić, gdy program odwoła się do niepoprawnego
adresu pamięci.
^c^v - W celu rozwiązania tego problemu należy uzyskać najnowszy dodatek
Service Pack dla systemu Microsoft Windows XP.
Więcej - http://support.microsoft.com/kb/827663

Błąd 0x00000050, to KERNEL_PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Przeważnie oznacza uszkodzenie pamięci, ale może się zdarzyć (stwierdzone
doświadczalnie z NT4), gdy systemowi jej fizycznie zabraknie, choć jest
sprawna (np. gdy "wsiąknie" plik wymiany).
Tu podobnie problem występuje, gdy nastąpi odwołanie do nieistniejącego
(bądź też chyba niesprawnego) adresu pamięci - w poprzedniej płycie
wrzuciłem kość RAM, której widziało tylko połowe. Winda zatrzymała mi się z
takim komunikatem właśnie. Po usunięciu modułu wróciło do normy.

> Na moje oko sprzetowo wszystko polaczone dobrze, kable tez nie zachowuja
> sie zle (jak nimi ruszam przy wlaczonym kompie to nie wywala sie, a
> jakby byly polamane to chyba by wywalilo, nie?)

Niekoniecznie. Np. gdy nagle padnie dysk, system się raczej nie wywali, bo
nie ma jak...

> Dzieki za pomoc i czekam na dalsze wskazowki :)

Nie pamiętam, czy masz najnowszy ServicePack, jeśli nie, to zainstaluj, może
pomoże.
Ale jeśli nie, to stawiałbym na sprzętowe uszkodzenie karty graficznej, za
wiele rzeczy przy wiskaniu nie tylko w Google zgodziło mi się na to.
Jednak wykluczyć nie mogę, że cała seria sterów została spartolona i trzeba
by poszukać czegoś alternatywnego.

Spróbuj przelecieć swoją kartę jakimś programem diagnostycznym, aby
sprawdzić, czy jej pamięć rzeczywiście jest do du...
Odpowiedni program spróbuj znaleźć samodzielnie... Ja na razie nie mam
więcej koncepcji, może, jak się prześpię. Powodzenia.

--
LH