Re: AntiAliasing wywala mi system

Autor: Rendziq <rendziq.spam.me.not_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 19:42:13 MET

Lawrens Hammond napisał(a):
> Użytkownik "Rendziq" <rendziq.spam.me.not@o2.pl> napisał w wiadomości
> as> Ramu 512 MB, WinXP SP2, Memtest nic nie pokazal. Nie wiem jak sprawdzic

> klawisz WIN+Pause/Break, zaawansowane, Uruchamianie i odzyskiwanie,
> odptaszyć "automatyczny ponowny rozruch".
> Zatwierdzasz, restart i gotowe. (U mnie jest W2k, ale w XP powinno być
> podobnie OIDP)
> Włączasz grę, sposujesz numer i komunikat, piszesz tutaj, a my spróbujemy
> coś wymyślić.

Komunikaty wyskakuja 2:

0x0000008E (0xC0000005, 0xBF935C72, 0xED5BC650, 0x00000000) Win32k.sys -
address BF935C72 base at BF800000 Datestamp 43446a58

oraz

0x0000050 (0xE10E3018, 0x00000000, 0xBFA144A4, 0x0000001) nv4-disp.dll -
address BFA144A4 base at BF9E8000 Datestamp 453bdc7a

Pogrzebalem troche w tym temacie i czesto te bledy sa laczone z
wirusami, ale zadne z sugerowanych wpisow wirusa w rejestrze u mnie nie
wystepuja, 2 programy (AVG i Avast) nic nie znajduja, AdAware tez nic,
wiec nie sadze zeby byl to wirus, ale moze jeszcze jakos mam sprawdzic?

> [...]
> były spalantowane sterowniki, które powodowały wysypkę)
> Zdaje mi się, że M$ cos na swej stronie podawał, jak się tego ustrzec. BTW,
> spróbuj po parę razy z kilkoma grami, czy zawsze ten sam, czy różne
> komunikaty.
> Acha, karty i moduły dobrze siedzą w slotach? Kable dyskowe nie są połamane?
> Złącza dobrze stykają? Miałem kompa, w którym dysk pojawiał się średnio co
> 20 restart. Okazało się, że w kablu (80 żyłowym ATA) były przełamane 4 żyły.
> Wtykę zasilania karty graficznej też sprawdź, czy nie jest zbyt luźna.

Na moje oko sprzetowo wszystko polaczone dobrze, kable tez nie zachowuja
sie zle (jak nimi ruszam przy wlaczonym kompie to nie wywala sie, a
jakby byly polamane to chyba by wywalilo, nie?)

Dzieki za pomoc i czekam na dalsze wskazowki :)