Re: AntiAliasing wywala mi system

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 00:34:56 MET

Użytkownik "Rendziq" <rendziq.spam.me.not@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ejo2i3$vrr$1@news.onet.pl...
as> Ramu 512 MB, WinXP SP2, Memtest nic nie pokazal. Nie wiem jak sprawdzic
> czy pamiec karty sprawna, w memtescie nie widze takiej opcji. Numeru
> bledu nie widze bo za szybko znika :) moze da sie to jakos zrobic zeby
> sie dluzej wyswietlalo?

klawisz WIN+Pause/Break, zaawansowane, Uruchamianie i odzyskiwanie,
odptaszyć "automatyczny ponowny rozruch".
Zatwierdzasz, restart i gotowe. (U mnie jest W2k, ale w XP powinno być
podobnie OIDP)
Włączasz grę, sposujesz numer i komunikat, piszesz tutaj, a my spróbujemy
coś wymyślić.

(mnie po głowie mgliście chodzi, że Nvidia powiadasz... że do jakiejś serii
były spalantowane sterowniki, które powodowały wysypkę)
Zdaje mi się, że M$ cos na swej stronie podawał, jak się tego ustrzec. BTW,
spróbuj po parę razy z kilkoma grami, czy zawsze ten sam, czy różne
komunikaty.
Acha, karty i moduły dobrze siedzą w slotach? Kable dyskowe nie są połamane?
Złącza dobrze stykają? Miałem kompa, w którym dysk pojawiał się średnio co
20 restart. Okazało się, że w kablu (80 żyłowym ATA) były przełamane 4 żyły.
Wtykę zasilania karty graficznej też sprawdź, czy nie jest zbyt luźna.

--
LH