Re: Problem z siecia po zainstalowanu service pack 2 w xp proff

Autor: Przemysław Rokicki <przemyslaw.rokicki_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 14:25:07 MET

> Jeszcze powiedz, które Kerio, bo jeśli z tych najnowszych, to mimo wszystko,
> upewniłbym się, czy (nie) jest włączona funkcja blokowania wywoływania
> jednych programów przez inne. To jest OIDP jeden ptaszek...
> Z tym, że ja bym tego nie przeptaszał raczej, bo to może być przydatna
> funkcja, tylko pogrzebał w opcjach, czy ma pyszczyć o takie uruchamianie. Na
> 75 % stawiam, że to ta sprawa. Może blokować np. wywołanie jakiejś
> biblioteki, etc. Włącz systemową zaporę i wyłącz na moment Kerio, Jak się
> rozwiąże, winne jest Kerio, jeśli nie, to pewnie coś w zabezpieczeniach...
> [...]

robilem dwa podejscia za p[ierwszym razem bez kerio i bez antywirusa. (w blad
wprowqadzilem)

wiec ten problem odpada, standardowy firewall windowsa tetz wylaczalem
mysallem ze dlatego blokuje.

zanim zainstaluje servicce packa jest pox, zaden program nine blokuje
internentu, dopiero bezposredniio po zainstalowaniau i reboocie zaczynaja sie
jaja. Wiec winy nalezy szuakac tylko i wylacznie w service pack.
Przy pierwszym podejsciu przed instalacvja service packa nie mialem ani
antywira anii kerio, przy drugim mialem , w dwoch taki sam byl lefekt PO
instalce service pack, przed , internet smigal cudownie.