Re: Problem z siecia po zainstalowanu service pack 2 w xp proff

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 13:53:31 MET

Użytkownik "Przemysław Rokicki" <przemyslaw.rokicki@WYTNIJ.gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:ejpg4o$j64$1@inews.gazeta.pl...
> ...firewall windowsa jest
> wylaczony (ze wzgledu na kerio)...

Ślicznie śmigałem Kerio (ale 2.1.5) razem z aktywną Zaporą w XP-SP2...
Chodziło bez zastrzeżeń.

Jeszcze powiedz, które Kerio, bo jeśli z tych najnowszych, to mimo wszystko,
upewniłbym się, czy (nie) jest włączona funkcja blokowania wywoływania
jednych programów przez inne. To jest OIDP jeden ptaszek...
Z tym, że ja bym tego nie przeptaszał raczej, bo to może być przydatna
funkcja, tylko pogrzebał w opcjach, czy ma pyszczyć o takie uruchamianie. Na
75 % stawiam, że to ta sprawa. Może blokować np. wywołanie jakiejś
biblioteki, etc. Włącz systemową zaporę i wyłącz na moment Kerio, Jak się
rozwiąże, winne jest Kerio, jeśli nie, to pewnie coś w zabezpieczeniach...
ale to już pozostawiam praktykom XP. Sam XP macałem ledwie kilkadziesiąt
razy.

--
LH