Re: Problem z siecia po zainstalowanu service pack 2 w xp proff

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 16:38:10 MET

Użytkownik "Przemysław Rokicki" <przemyslaw.rokicki@NOSPAM.gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:ejplvj$a12$1@inews.gazeta.pl...

> zanim zainstaluje servicce packa jest pox, zaden program nine blokuje
> internentu, dopiero bezposredniio po zainstalowaniau i reboocie zaczynaja
sie
> jaja. Wiec winy nalezy szuakac tylko i wylacznie w service pack.

A ściślej, to chyba w zmianach wprowadzonych.
A tak w ogóle, próbowałeś utworzyć nowe połączenie sieciowe?

> Przy pierwszym podejsciu przed instalacvja service packa nie mialem ani
> antywira anii kerio, przy drugim mialem , w dwoch taki sam byl lefekt PO
> instalce service pack, przed , internet smigal cudownie.

Czy masz cośkolwiek przy wywołaniu z wiersza poleceń np:
telnet www.tp.pl 80
a po połączeniu się naciśnij <ENTER>, wyskoczy błąd 503, jeśli tak, to
połączenie jest sprawne. Jeśli nie połączy się, lub nic nie wyskoczy, to
jest nie-halo.
teraz:
telnet ftp.tpnet.pl 21
po połączeniu wpisz (na slepo) quit, rozłączy się. Na ekranie od tego pojawi
się:
220 ftp.tpnet.pl FTP server (Version wu-2.6.2+Sun) ready.
221 Goodbye.

Teraz:
ping www.tp.pl
Powinien 4 razy pingnąć do IP 217.97.216.10,
ping ftp.tpnet.pl
Powinien 4 razy pingnąć do IP 80.50.248.77.

Problem może, ale nie jestem pewien, leżeć w złej wartości MTU, próbowałeś
łączenia do strony przez proxy?

Próbuję dojść, czy nie chodzi jedna usługa, czy wszystkie, czy DNSy działają
dobrze, czy w MSIE nie zostały włączone zbyt wysokie zabezpieczenia, które
się zaczynają od SP2 właśnie.
Stąd podany test na usługi, oraz test na działanie DNS, jak też, czy ping
widzi drugą stronę... u mnie widzi ftp, "nie widzi" www.

OK, tyle na razie moich pobieżnych pomysłów, mam nadzieję, że z pomocą
pozostałych czytających dojdziemy do rozwiązania.

--
LH