Problem z siecia po zainstalowanu service pack 2 w xp proff

Autor: Przemysław Rokicki <przemyslaw.rokicki_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 12:45:28 MET

Witam!
Mam powazny strasznie wk. .problem. Otoz na lapotpie dell lat.. cpx
zainstalowalem xp prof. <legalny z msdnaa, aktywacja przeeprowadzona>
Siec chodzila cudnie, (lan na pcmci), zainstalowalem Kerio i jakis antywir. ,
siec chodzila cudnie, zainstalowalem service pack 2 siec chodzila cudnei az do
reboota kiedy to service pack zaczal dzialac. Zrobilem reinstalke systemu
poniewaz pomyslalem ze moze cos ja zle robie problem sie powtorzyl. Czasem mi
sie jakas strona otworzy ale z reguly(99,99% ) strmny nawet nie laduje odrazu
pisze zakonczono.<to osamo z IE i jego domyslna strona> nie jestem ewka z
sekretaRIATU CO TO Offica nie potrafi uruchomiic, firewall windowsa jest
wylaczony (ze wzgledu na kerio) i za cholere nie moge d ojsc do tego w czym
problem. Dodam ze wczcesniej gdy ten sam zestaw instalowlalem na kompie
stacjonarnym (z lanem wbudowanym) problemu nie bylo.
Prosilbym o konretna wskazowke (nie w rodzaju zmienic ustawienia firewa
lla bo zmeianialem na sto sposobow, zapewne jakas pierdolke trzeba przelaczyc
ale co dokladnie to juz osoba orientnujaca siei w tym temacie moze powiedziec)
jak mam naprawic ten internet. (pod suse ktory mam nan tym samym laptopie
oczywiscie smiga jak szalony).

pozdrawiam i iprosze o pomoc, musze miec na czym pracowac a nie em oge zadnego
progamu sciagnac nan winde (typu, ftp, xampp, eclipse).

Pozdrawiam